Photo-diary

Ai grijă ce îți dorești!

Ştiu că mai toate postările mele încep cu: am primit sau mi-a zis cineva …, dar cam întotdeauna cugetările mele despre viață încep de la anumite lucruri pe care mi le spun anumiți oameni. Mda, poți să râzi… Mai zilele trecute îmi ura cineva să mi se întâmple tot ceea ce trebuie, nu ceea ce îmi doresc eu, și omul săracul să se scuze îmi spunea: Să știi Elena, că nu întotdeauna e bine ce ne dorim noi pentru noi. Sunt total de acord, nu vreau să încep cu mari filozofii, dar e clar că nu mereu tot ce vrem noi înseamnă că e bine pentru noi.

O spun pentru că am învățat asta în decursul “minunatei mele existențe”. Deci nu dispera niciodată când ceva ce îți dorești nu se va realiza, deoarece altceva mai bun e pe cale să se petreacă.
Fă din fiecare zi cea mai frumoasă zi!

Leave a Reply

