Photo-diary

Să nu îți dorești niciodată să treacă timpul…

img_6874-1

În fiecare zi aud oamenii că abia așteaptă să treacă ”ziua asta”, ”săptămâna asta” sau să vină mai repede vacanța, sau orice altceva…Dar s-a gândit cineva că cu cât ne dorim să treacă timpul, așa de repede trece și timpul nostru/lor? Ne-am afundat atât de tare în rutina și grijile noastre, încât am uitat să ne bucurăm de fiecare moment, oricât de urât ar fi el. Când te-ai bucurat ultima dată că ai văzut un fluture? Când ai observat ultima dată că unii oameni chiar mai zâmbesc? Când a fost ultima dată când ai văzut un apus sau un răsărit? Pentru unii răspunsul va fi  ”Nu-mi mai amintesc” sau li se vor părea niște întrebări banale. Am uitat să ne bucurăm de lucrurile mărunte, care culmea, sunt mereu aproape de noi, și ne-am focusat pe lucruri care își pierd valoare mai repede decât am crezut. Uneori superficialitatea oamenilor este inimaginabilă.

Tu ești fericit la finalul zilei? Tu ce faci pentru sufletul tău în afară de fuga continuă după bani? Când a fost ultima dată când ți-ai mulțumit ție însuți pentru ceea ce ai făcut pentru tine? Tu, de fapt, ești fericit?

Te rog să nu fii rău cu timpul tău, iar mai spre sfârșitul vieții să îți pară rău de ceea ce nu ai făcut sau că ai fost atât de ocupat cu altceva. Cred că e de datoria noastră să fim egoiști cu timpul nostru astfel încât să îl trăim bine și frumos. Nu îți mai dori să trecă niciun moment pentru că așa trece și viața noastră.

Te îndemn să faci din fiecare zi, cea mai frumoasă zi din viața ta.

Leave a Reply

