Photo-diary

It’s summer holiday…

Dacă ți-aș spune că mi-e dor, s-ar schimba ceva?

Pentru că mi-e dor.

Atât de dor.

Mi-e dor de prieteni. Ne-am înstrăinat cu toții și nu ne mai recunoaștem.

Mi-e dor de bunătate. Mai sunt doar câțiva oameni despre care poți spune că lipsa lor ar crea un gol imens în lume.

Mi-e dor de mâini care îți spun povești atunci când te mângâie liniștit pe păr.

Mi-e dor de ochi care râd. În fiecare zi văd numai ochi triști și obosiți. 

Mi-e dor de joacă. Am încetat să ne mai jucăm și am devenit tot mai serioși.

Mi-e dor de mare. Ea îmi liniștește întotdeauna sufletul.

Mi-e dor de simplitate.

Mi-e dor de baloane de săpun.

Mi-e dor de bine și de liniște.

Mi-e dor de curtea școlii și de clopoțel.

Mi-e dor de… tine.

Atât de dor…

Iustina Ţalea

Leave a Reply

